ÄLÄ VIIVYTÄ VARAUSTA LENTOLIPUIHIN KESÄKAUDEN VARALLE!

Etsi lentokone, kaupunki tai tietoa…

Yksityislentojen vuokrauksen johtaja maailmanlaajuisesti

Lentoyhtiöt ja mahdolliset liikelentoyhteydet

Yksityisten lentokoneiden vuokraus
vuodesta 1991

20000
saatavilla olevia laitteita

45 000
vakuutettuja lentoja

120 000+
matkustajaa

4,9/5
asiakastyytyväisyys

100%
Hiilidioksidikorvaus

Kun soitataviation d’affairestiedät, että tietyt yksityisen suihkukoneen tarjoamat kohteet eivät ole perinteisen kaupallisen ilmailun tarjoamia. Joten mitä lentoyhtiöitä ja yhteydet ovat saatavilla liikelentotoimintaan?

Lignes aériennes et les liaisons possibles en aviation d'affaires
lähde: pixabay

Ranskan 3 ilmailun solmukohtaa

Ranskalla on erittäin laaja lentoverkosto. Tämä johtuu osittain sen lukuisista lentoasemista. Tärkeimpiä lentoasemia on kolme. Ensimmäinen on Roissy Charles De Gaulle. Pariisi-Charles-de-Gaullen lentoasema, joka tunnetaan yleisesti nimellä ”Roissy-Charles-de-Gaulle”, on ranskalainen lentoasema, joka sijaitsee Île-de-Francen alueella, 23 kilometriä Pariisista koilliseen.

Sitä käytetään pääasiassa kansainvälisiin lentoihin, mutta sitä voidaan käyttää myös kotimaanlentoihin. Se avattiin vuonna 1974 vuonna 1962 alkaneen oikeustaistelun jälkeen.

Ranskan lentoliikenteen kannalta toiseksi tärkein lentoasema on l’aéroport d’Orly.

L’aéroport d’Orly sijaitsee Pariisin eteläpuolella, ja se on tarkoitettu lähinnä kaupalliseen eikä niinkään liikelentotoimintaan. Se on varustettu yksityisten suihkukoneiden käsittelyyn, mutta se valitaan vain, jos sillä on yhteys matkustajakoneeseen.

Viimeinen Pariisin lentoasema, joka suodattaa Ranskan lentokuljetuksia, on Le Bourget’n lentoasema. Paris-Le Bourget on yksinomaan liikelentotoimintaan tarkoitettu lentokenttä. Se avattiin vuonna 1914 ja vihittiin käyttöön vuonna 1919, ja se oli pääkaupungin tärkein siviililentokenttä ennen l’aéroport d’Orly. Sen jälkeen siitä tuli yksinomaan liikelentotoimintaa palveleva lentoasema.

Pariisin pohjoispuolella sijaitsevalla lentoasemalla toimii peräti 75 ilmailupalveluihin erikoistunutta yritystä. Nykyään lentokenttä on Euroopan johtava liikelentokenttä. Se on liikelentotoiminnan vertailukohde.

Kahdenlaisia lentoasemia

Lentoliikenteessä on kahdenlaisia lentoasemia. Ensimmäinen tyyppi on niin sanottu perinteinen lentokenttä, jolle kaupalliset lentokoneet voivat laskeutua. Ne ovat yleensä suhteellisen suuria ja mahdollistavat kaikenlaisten lentokoneiden laskeutumisen. Ranskassa on 120 tämäntyyppistä lentoasemaa.

Toisaalta on olemassa lentopaikkoja ja pieniä lentoasemia. Nämä ovat paljon hyödyllisempiä kuin luulisi. Ne tarjoavat yhteyksiä joidenkin hyvin syrjäisten kaupunkien välillä. Ne säästävät aikaa ja välttävät kuljetuksia, joiden aikataulut eivät ole joustavia. Niillä on kiitoradat, joille mahtuu pääasiassa yksityisiä suihkukoneita.

Esimerkiksi l’aéroport de Courchevel on hyvin usein yksityisilmailun käytössä. Tämän lentoaseman kiitotielle voivat laskeutua vain pienet yksityislentokoneet, koska se sijaitsee vuoristossa ja on siksi vaikeakulkuinen isommille lentokoneille.

Näille syrjäisille alueille on siis vaikea päästä kaikkialta maailmasta tuleville matkustajille, ja pienet lentoasemat takaavat jatkuvan lentoliikenteen näihin kohteisiin.

Uusi asiakaskunta

Ennen kaikkea kuljetettavien matkustajien profiili on muuttunut. Vuosien ajan Air Francen tytäryhtiöt tarjosivat korkeahintaisia reittejä, jotka olivat vain liikematkustajiensaatavilla.Hintajohtui usein erittäin korkeistaistumapaikkakustannuksista, ja sitä pahensipienten lentokoneiden käyttö .Tilanne muuttui muutama vuosi sitten, kunulkomaiset halpalentoyhtiöt, kuten easyJet, Volotea ja Ryanair, tulivat markkinoille.Suuremmat lentokoneet, joiden käyttökustannukset ovat alhaisemmat ja joiden paikkakapasiteetti on suurempi (100-150 paikkaa,Ryanairilla 188 paikkaa ), ovat alentaneetpaikallisten kaupunkien välisten lentomatkojen hintaa . Ennen kaikkea ne ovat saaneet uusia asiakkaita, jotka eivät ole koskaan aiemmin lentäneet.

He eivät ole turisteja,mutta yhä useammatturistit vierailevat ystävien ja perheenjäsenten luona . Näillä lentoyhtiöillä on nyt suuri markkinaosuus, ja ne kilpailevat muiden liikennemuotojen, kuten auton tai junan, kanssa. Nykyään matkustaminen osoitteeseen Londres on usein halvempaa lentäen kuin Eurostarilla. Kuluttajien mielissä tämä ei kuitenkaan ole vielä itsestäänselvyys, sillä lentomatkustamista on aina pidetty ylellisyysmuotona.

Lentoyhtiöt

Tämän päivän lentoyhtiöiden luettelossa parhaat tarjoukset ovat yhtiöiden tarjouksia low-cost joiden lentoliput ovat halvempia. Näillä lentoyhtiöillä ei ole classe affaires. Useimmiten asiakkaat ovat oikeutettuja yhteen käsimatkatavaraan ja yhteen käsimatkatavaraan , mutta eivät ilmaiseen ruumaan menevään matkatavaraan. Yleensä nämä eivät ole suoria lentoja. On parempi tehdä välilasku kaukolennoilla, jotta halpoja lentoja voidaan tarjota . Lisäksi useat reittilentoyhtiöt tarjoavat kanta-asiakasohjelmia, joiden avulla voit matkustaa edullisemmin. On myös uusi lentojen vertailutyökalu, jonka avulla voit löytää parhaan lentoyhtiöneri reittilentoyhtiöiden tarjonnasta, mikä taas auttaa alentamaan hintoja.

Ranska: keskitetty maa

Ranska on maa, jota hallitaan sen pääkaupungin toimin. Maa on hyvin keskitetty, erityisesti liikenteen osalta. Yleensä Pariisin kautta on kuljettava päästäkseen paikasta A paikkaan B.

Suosituin reitti Ranskassa on Paris-Nice-reitti, sillä kaukoliikenteen osuus lentoliikenteestä on usein suurin.

Kiitos ilmailun ja sen, että se on nyt edullisempaa. Nyt ihmisten on mahdollista matkustaa mille tahansa Ranskan alueelle ilman, että heidän tarvitsee matkustaa Pariisin kautta. Lentokentät ovat kuitenkin suurissa kaupungeissa, eivät pikkukaupungeissa. Yksityinen ilmailu on vastuussa pienten, keskisuurten ja suurten kaupunkien yhdistämisestä.

Yhteenvetona voimme kyseenalaistaa järjestelmän. Se, että kaikki on keskitetty Pariisiin, tekee Ranskan lentoliikennejärjestelmästä paljon monimutkaisemman. Sisäisiä reittejä olisi varmasti avattava laajemmin, jotta verkosto olisi vähemmän kyllästynyt. Tavoitteena on myös alentaa asiakkaiden kustannuksia. Lentomatkustajien määrän odotetaan kaksinkertaistuvan lähivuosina, joten meidän on varauduttava tähän ongelmaan.

AEROAFFAIRES ja sen asiantuntijaryhmä ovat käytettävissäsi 24/7, joten varaa seuraava lentosi nyt. Tiimimme palvelee sinua puhelimitse: +33 1 44 09 91 82 tai sähköpostitse: charter@aeroaffaires.com. Voit myös tehdä devis en ligne saadaksesi hinta-arvion yksityislennostasi.