AEROAFFAIRES etsii uusia kykyjä! Tältä sivulta löydät ajankohtaiset työpaikkatarjouksemme.
Tutustu kaikkiin nykyisiin avoimiin työpaikkoihimme:
- Alternance – Junior Charter Sales Executive
- Alternance – Rédaction Web / Content Marketing
- Stage – Junior Charter Sales Executive
- Stage – Rédacteur Web / Content Marketing
Minne voin lähettää hakemukseni?
Osoitteessa AEROAFFAIRES voit ottaa yhteyttä rekrytointiosastoon osoitteessa: hr@aeroaffaires.com
Kuinka kauan kestää, ettäAEROAFFAIRES vastaa?
Kun olemme saaneet hakemuksesi, rekrytointiosasto tutkii profiilit. Pyrimme vastaamaan sinulle viikon kuluessa! Älä epäröi ottaa tarvittaessa uudelleen yhteyttä.
Miksi hakea osoitteeseen AEROAFFAIRES?
AEROAFFAIRES on pieni, dynaaminen ja iloinen tiimi. Äänesi kuuluu ja ideoitasi arvostetaan, olipa asemasi mikä tahansa. Liittymällä AEROAFFAIRES varmistat, että sopeudut hyvin tiimiin ja että pääset osaksi kunnianhimoisia hankkeita ja projekteja täynnä olevaa yritystä!

Esittelyssä
Vuodesta 1991 lähtien olemme järjestäneet yksityisiä suihkukone- ja helikopterilentoja ympäri maailmaa, ja meillä on ollut yksi ainoa tavoite: tarjota jokaiselle asiakkaalle tarkkaa ja yksilöllistä tukea mukavuudesta, turvallisuudesta tai luottamuksellisuudesta tinkimättä.
AEROAFFAIRES, jokainen tehtävä on räätälöity, olipa kyseessä sitten kansainvälinen liikelento, helikopterikuljetus tai lääketieteellinen lento. Verkostossamme on yli 20 000 vuokrattavaa lentokonetta, ja jokaiselle asiakkaalle on omistautunut tiimi ensimmäisestä pyynnöstä aina laskeutumiseen asti.
Nopeasti muuttuvalla alalla mukautamme jatkuvasti malliamme vastaamaan uusia odotuksia, uusia asiakassukupolvia ja uutta teknologiaa.
Pyrimme tekemään yksityisilmailusta helpommin lähestyttävämpää, ymmärrettävämpää ja sujuvampaa, tinkimättä kuitenkaan sitoutumisestamme palveluun.
Tavoitteenamme on tehdä räätälöidystä lentoliikenteestä yhtä helppo varata kuin huippuluokan taksi.
Missiomme: avata taivas niille, jotka sitä tarvitsevat, yksinkertaistamalla nopeiden, joustavien ja turvallisten lentomatkojen saatavuutta.

François-Xavier Clerc
Selkeä ja innostava työympäristö
Toimistomme sijaitsevat Strasbourg Saint-Denis’ssä, Kaarelle avautuvassa, valoisassa ja toimivassa 100 m²:n tilassa.
Tiimi työskentelee avoimissa työpisteissä, joissa on käytettävissä puhelinkoppeja (keskittymisalueita), kokoushuone yhteistyötä varten ulkopuolisten palveluntarjoajiemme kanssa ja pieni keittiö, jossa on sohva-alue ja televisio lounastauoilla.




Toimimme yhteistyöhön perustuvassa tilassa, jossa on vahva yrittäjähenki ja voimaannuttamisen kulttuuri.
Jokainen tuo ideoitaan, testaa niitä, parantaa niitä ja auttaa rakennetta kehittymään. Proaktiivisuutta ja luovuutta ei vain kannusteta vaan myös arvostetaan!
Mitä me etsimme
Etsimme ihmisiä, jotka ovat sitoutuneita, luotettavia ja oma-aloitteisia.
Ennen kaikkea etsimme ihmisiä, jotka viihtyvät korkeatasoisen asiakaspalvelun parissa, jotka nauttivat työskentelystä vaativissa ympäristöissä ja jotka haluavat osallistua aktiivisesti kokonaisen alan muutokseen.
Avoimet työpaikkamme koskevat pääasiassa :
- myyntiprofiilit
- viestintä- tai markkinointipäälliköitä.
Mutta enemmän kuin pelkkä työpaikka, me rakennamme tiimiä.

Onko kysyttävää? Ota yhteyttä tiimiimme.

Isabelle CLERC
CEO AEROAFFAIRES

François-Xavier CLERC
AEROAFFAIRESin perustaja
Ilmastoasiantuntijamme ovat käytettävissänne auttamaan teitä jokaisessa varauksen vaiheessa.