Cargo ANTONOV AN-124: johdanto
Antonov-124 on maailman toiseksi suurin sarjatuotettu lentokone, ensimmäinen onAirbus A380. L’Antonov An-225 on maailman suurin rahtilentokone, mutta sitä ei valmisteta sarjatuotantona. Se on myös lähellä C-5 Galaxyn kaltaisia lentokonemalleja.
Antonov An-124 vähän historiaa
Ukrainassa ja Venäjällä lentokonevalmistaja Antonov valmistama An-124 teki ensimmäisen koelentonsa vuonna 1982, ja se otettiin käyttöön vuonna 1986 tilauslentotoiminnassa sotilasajoneuvojen kuljettamiseen. Ensimmäinen kone nimettiin venäläisen kansansankarin mukaan Ruslaniksi, mutta Nato antoi sille lempinimen Condor.
Koneita valmistettiin vuoteen 1995 mennessä yhteensä 52 kappaletta. Tämän epätavallisen lentokoneen historiassa on kirjattu 6 kokonaistappiota.
Antonov 124 -lentokoneen käyttö
1990-luvulla An-124 rikkoi nopeasti kuormitusennätyksiä kilpailijoitaan vastaan. Sitä käytettiin maailmanympärimatkoilla ja Martiniquen saarelle vuonna 2007 iskeneen Dean-hurrikaanin jälkimainingeissa, jotka edellyttivät massiivisia jälleenrakennustarvikkeiden toimituksia. An-124-konetta käytettiin myös Tšetšenian sotien aikana. Samaan aikaan sillä evakuoitiin pakolaisia Kuwaitista ja Irakista ja myöhemmin kuljetettiin YK:n tarvikkeita Keski-Afrikkaan.
Salis-sopimuksen nojalla useat Naton jäsenmaat, Ranska mukaan lukien, voivat vuokrata An-124-koneita logistisia kuljetustehtäviä varten. Ranska oli suurkäyttäjä, ja sen vuotuinen lasku oli lähes 30 miljoonaa euroa vuoden 1995 tuntien osalta.
Hiljattain Volga-Dnepr Airlinesille kuulunut An-124-kone kuljetti Kiinasta naamareita ja lääkinnällisiä laitteita Venäjälle Covid-19.
An-124:ää käytettiin myös elokuvissa Fast and Furious 6 ja James Bond Die Another Day.
Antonov An-124 lentokoneen sisällä
Sen ruumaan mahtuu 150 tonnia erilaisia kuormia, kuten sotilasajoneuvoja, veneitä ja satelliitteja. 35 metriä pitkä ja lähes 7 metriä leveä ruuma. Sen tärkein ominaisuus on se, että sitä voidaan lastata ja purkaa samanaikaisesti takaluiskan ja nostettavan nokan ansiosta.
Seuraavat edutAntonov An-124
Sillä voidaan kuljettaa monenlaisia kuormia, kuten laivoja, satelliitteja ja nostureita. Se on varustettu kahdella -mönkijänosturilla , jotka pystyvät kantamaan 20 tonnin painon. An-124 voi lentoonlähdössä painaa jopa 400 tonnia ja kuljettaa 150 tonnia. Vertailukelpoisia lentokoneita ovatAirbus A380, Boeing 747 ja Lockheed C-5 Galaxy, mutta jälkimmäinen on varattu yksinomaan sotilaskäyttöön, eikä se voi kuljettaa yhtä paljon hyötykuormaa.
Täytä devis en ligne-lomake tai ota yhteyttä puhelimitse +330144099182 tai sähköpostitse : charter@aeroaffaires.com .
Tarvitsetko hintaarviota?
TarjouspyyntöKaupalliset ominaisuudet ANTONOV AN-124
Kuormaus voi tapahtua edestä tai takaa. Ruuman kattoon on myös kiinnitetty siltanosturi, jota voidaan käyttää raskaiden kuormien nostamiseen ja siirtämiseen vaakatasossa.
Ruuma on 35 metriä pitkä, 6,7 metriä leveä ja 4,5 metriä korkea.
Ohjaamoon pääsee sisäpuolelta tikkaita pitkin.
Arvioi lentosi verkossa ja vastaanota tarjous sähköpostitse.
Tekniset ominaisuudetAntonov An-124
Kone
- Valmistaja ANTONOV
- Malli AN-124
- Kategoria Rahtilentokoneet
käytännön tietoa
- Kuljettajat 2
- Miehistö Ei
- Istuimet 88
- Matkatavaratilan tilavuus 800 m³
Mökki
- Matkustamonkorkeus 3,5 m
- Matkustamonleveys 6,4 m
Esitykset
- Matkanopeus 850 km/h
- Autonomia 16 000 km
Hinta
- Ostohinta 80 000 000 €
Tutustu verkkovertailijamme.
Cabin of theANTONOV AN-124
- Korkeus 4,40 m
- Leveys 6,68 m
- Pituus 36 m
- Istuimet 88
SuorituskykyANTONOV AN-124
- Vitesse maksimi 865 km/h
- Autonomies Enimmäismäärä: 15 700 km
- Matkustusnopeus 850
- Katto 12 000 m
MitatANTONOV AN-124
- Pituus 69,1 m
- Leveys 73,3 m
- Korkeus 21,08 m
MoottorointiANTONOV AN-124
- Moottorit 4 Ivtchenko-Progress D-18T kolmirunkoturbiinimoottoria
AEROAFFAIRES luvut
Yksityisten lentokoneiden vuokraus
vuodesta 1991
20000
saatavilla olevia laitteita
45 000
vakuutettuja lentoja
120 000+
matkustajaa
4,9/5
asiakastyytyväisyys
100%
Hiilidioksidikorvaus
Enimmäiskantama ANTONOV AN-124
Siirrä keskipistettä kartalla lähtöpaikkasi mukaan.
HyödytAntonov An-124
- An-124-koneessa on kuormausrampit ja useita integroituja käsittelylaitteita.
- Sen 24 pyörää mahdollistavat laskeutumisen tai nousun huonosti rakennetuille tai jään peittämille kiitoradoille. Se on kuljettanut tavaroita erityisesti Siperian syrjäisille alueille.
- Ohjattavan nokkapyörän ansiosta se voi myös kääntyä 45 metriä leveällä kiitotiellä.

Tarvitsetko hintaarviota?
TarjouspyyntöOnko kysyttävää? Ota yhteyttä tiimiimme.

Isabelle CLERC
CEO AEROAFFAIRES

François-Xavier CLERC
AEROAFFAIRESin perustaja
Ilmastoasiantuntijamme ovat käytettävissänne auttamaan teitä jokaisessa varauksen vaiheessa.